luni, 18 august 2008

De ce mai sunt in AIESEC...

Pentru mine ultima sesiune a fost destul de stresanta si obositoare, iar pentru o perioada de aproximativ 2 luni, pot spune ca nu m-am prea ocupat de partea sociala a vietii mele. As putea spune, putin mai rautacios, ca m-am transformat intr-un soarece de biblioteca, deoarece petreceam mai mult timp cu cartile decat cu oricine altcineva.
Dar cum nimic nu tine o vesnicie, s-a terminat, din fericire, si ultima sesiune cu tot cu licenta. A urmat o perioada, in care mi-am pus de cateva ori intrebarea de ce mai sunt si de ce sa mai fiu un AIESECer. Si iata raspunsul pe care l-am gasit:
  • in AIESEC am avut ocazia sa invat foarte multe despre cum pot sa ma dezvolt personal, despre cine sunt si mai ales despre cine vreau sa fiu;
  • in AIESEC am gasit un mediu creat din oameni dinamici, plini de energie, devotament si entuziasm;
  • in AIESEC am cunoscut foarte multi oameni importanti (atat directori mari de firme, cat si oameni care par simpli, dar sunt coplesitor de interesanti);
  • in AIESEC am avut ocazia sa invat din propriile greseli;
  • in AIESEC am trait alaturi de ceilalti spiritul de echipa;
  • in AIESEC am participat la foarte multe pregatiri pe teme interesante pentru mine;
  • in AIESEC am descoperit ce inseamna leadershipul;
  • in AIESEC gasesc oportunitati relevante pentru mine;
  • AIESEC ma conecteaza la intreaga lume;
  • AIESEC este mai mult decat o simpla organizatie de tineret. AIESEC te invata un stil de viata. Asta e scopul practic al acestei platforme internationale. Acela de a crea oameni capabili sa faca fata schimbarilor, chiar mai mult, de a crea promotori ai schimbarii.

Despre AIESEC, sunt convinsa ca se poate vorbi mult si bine. Cred ca motivul principal pentru care mai sunt si mai vreau sa fiu un AIESECer este faptul ca, pur si simplu, imi place!

Imi plac oamenii implicati, imi place mediu, imi plac oportunitatile... imi place!

Niciun comentariu: